dania's FotoPage

By: dania syira

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  >  >>]    [Archive]
Wednesday, 18-Jun-2008 12:24 Email | Share | | Bookmark



Saturday, 19-Apr-2008 03:10 Email | Share | | Bookmark
iman n izzan



Wednesday, 9-Apr-2008 04:44 Email | Share | | Bookmark
nyanya


da lama x letak gambar kakak...
sekarang dia da semakin pandai bercakap...alhamdulilah dia ikut apa yang
diajar padanya..tp tulah..semakin pandai bercakap..nakalnya pun semakin banyak..
setiap hari asyik nak termarah jer kat dia..
setiap hari mesti nak cari pasal nak ibu marah kat dia..
kalau nangis mesti cari abahnya...sbb ibu selalu marah..
tp kalau nak tido mesti cari ibu jugak...kalo xde ibu..dia x bule tido..
inilah permata hati ibu n abah..


Friday, 4-Apr-2008 07:48 Email | Share | | Bookmark
imandania 1



Saturday, 23-Feb-2008 08:07 Email | Share | | Bookmark
ahli keluarga baru



alhamdulilah..inilah Iman Daani b Mohd. Anis...
setelah sebulan lebih duduk kat spital kerana masalah uri bawah..
pada 30 hb Oktober 2007 maka lahirlah putera kami..Iman Daani..
pada mulanya kami fikir dalam kandungan tu perempuan ...da terfikir nak namakan
Dalili amni...sbb masa dalam kandungan dia x mau tunjukkan jantinanya..
lgpun pada akhir bulan mengandung doktor pun cakap mungkin perempuan..
tp hati ini kuat berasa anak lelaki..
akhirnya pada tarikh yg dipilih oleh doktor 30.10.2007 pada pukul 11.57 pagi
lahirlah seorng baby lelaki...bersyukur dan terkejut bila melihat jantina dia..
Ya Allah..kami bersyukur sgt ..doa kami dimakbulkan...lengkaplah keluarga kami..
ada abah..ada ibu...ada Dania Insyirah..dan ada Iman Daani....
semuga anak2 ibu dan abah menjadi anak2 yang soleh dan solehah...amin


[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net